شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

وزیر ارتباطات خبر داد

افزایش 6 برابری استفاده از اینترنت موبایل در نوروز امسال

واعظي

شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷:۰۰


وزیر ارتباطات از افزایش شش تا هفت برابری استفاده کاربران از اینترنت موبایل در نوروز امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: بر اساس آماری که یکی از اپراتورهای تلفن همراه ارائه کرده در نوروز امسال استفاده کاربران از اینترنت موبایل افزایش یافته است.

وایمکس نیوز - محمود واعظی ظهر امروز در حاشیه دیدار نوروزی خود با کارکنان این وزارتخانه در پاسخ به میزان استفاده کاربران از اینترنت اعلام کرد: در ارتباط با وضعیت استفاده مشترکان از اینترنت تلفن همراه هنوز آمار دقیقی در دست نیست، اما اساس آمارهایی که از سوی یکی از اپراتورهای تلفن همراه ارائه شده پیک مصرف در ایام نوروز سال گذشته 120 ترابایت بوده که این رقم امسال به 700 ترابایت رسیده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود نیز به برنامه‌های وزارت ارتباطات برای سال 1395 اشاره کرد و اجرای طرح ترابرد‌پذیری شماره‌ها تا پایان بهار امسال را از جمله اهداف مهم وزارتخانه خود برشمرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به شعار امسال؛ اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تاکید کرد که اهداف نظام و دولت در یک راستا است.

واعظی اظهار کرد: مردم با مشارکت گسترده خود اعلام کردند که بر خلاف تبلیغات غرب دموکراسی دینی در ایران حاکم است. این نظام الگو و سرمشق سایر کشورهای اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: دولت یازدهم سال 1395 را سال رونق اقتصادی عنوان کرد و مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی نامید و این موضوع نشانگر آن است که اهداف نظام و دولت در یک راستا است.

 

منبع : ایسنا

 

 

 

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو